13 May 2011, 10:04
Jambon schreef:duss.. vandaag meneer Autoconoom ad deur gehad (en binnen..) , het hok is getaxeerd, beter dan ik dacht maar vreemd genoeg (mssch niet helemaal vreemd) is ie niet op de hoogte van zaken als R-Sport of Competitionparts. Gaat het mis dan ben ik heus wel gedekt maar de afzonderlijke (en zeg nou zelf, stukjes "plastic" ) weet is dan niet helemaal te linken. Stabilisatie en de fam. Bilstein is ook niet helemaal helder. Om die reden heb ik vanmorgen expres wat zaken uit PDF's geprint waar mijn accesoires in staan om eea te onderbouwen, maar dat raakte toch niet helemaal z'n doel. Er is uiteindelijk maar bitter weinig mee gedaan in NL, laat staan dat het bekend is onder niet-Volvo gekken..
Vraag me af welke reële prijzen je mag toekennen aan aparte zaken, met name door het automerk zelf geleverd. Zijn 1e reactie was "dat zijn bedrijfjes die het geleverd hebben", da's dus zeker begin "70-"80 niet zo geweest, maar daar kun je vervolgens over gaan bomen..
Gaat het mis dan is nu de lading gedekt, opnieuw vinden van bepaalde spullen zal ws niet meer lukken. En dan voor de nabije toekomst weer langs zodra de 2 olieraffinaderijen met Spaghetti en later het electronische LPG gebeuren er op zit (en e-raambediening, c-vergrendeling en wellicht alarm), want dan komt er nog een aanzienlijk bedrag bij..
we"ll see..
Wat betaal je bij Autoconoom voor je taxatie?
Zelfde gedonder met clubtaxatie had ik ook. Waarde van polarissen werd op 250euro gezet, Spoiler geen waarde idem voor IPD+bilsteins/veren/gereviseerde bak.. Beklag over erover gedaan. Dan moest ik aspecten als chroom en interieur in betere staat brengen. Vrijwel al het chroom is nieuw!!
Heb t maar laten gaan
Groeten, Boele