3 May 2011, 22:36
...maar, dus, en, want omdat je met Webers de deuren niet op slot kunt krijgen (en tevens het hak op de tak in leven te houden) ad rechterkant de CV servo's gemonteerd..
...achter degene van het 240 setje (ooit ergens opgehaald bij een set raambediening) ... op zich wel handig ivm de originele bevestigingsbeugeltjes.. de verbindingstangetjes zijn ook meteen in de juiste vorm
...eea aan elkaar "geknoopt", aftekenen, gaatjes 6mm boren....
...met een officieel Volvo gereedschap (code BDH) de gaten verzonken zodat de moertjes niet uitsteken en het paneel r weer gewoon oveheen kan...
..bagger foto, komt feitelijk door de tectyl, iig vallen de moertjes nu binnen het blik..
...omdat een 2 serie maar 3 servo's heeft, immers geen afstandbediening maar sleutelbediening, heb ik er dus ook maar zoveel, 1tje is er (momenteel) stuk (zo nog ff de schuur in.. Dus, men neme de servo uit het set, overgenomen van Michiel, 1 gaatje boren in het steuntje en de nieuwe er op...
..ook weer eea gekoppeld, gemeten / geboord / ge-BDH't / gebaggerd ende geschroefd..
... de spaghetti aan de accu, eea geplugd, en het werkt (ook van achter uit de tuin..)
Heb ik alleen nog nodig 1 origineel bevestigingbeugeltje, al dan niet met servo want er komt een nw op.. Is overigens goed te doen als upgrade voor een bestaand (gesneuveld) systeem, kan r met weinig moeite tussen..
Nu de andere kant nog, en de electrische raambediening nog ens bekijken, helaas alleen voor.. (zit ik toch nooit..)
Gaten voor de bedrading moet nog (CV, raambediening, instap-/uitstaplampjes, speakerkabel..)
...achter degene van het 240 setje (ooit ergens opgehaald bij een set raambediening) ... op zich wel handig ivm de originele bevestigingsbeugeltjes.. de verbindingstangetjes zijn ook meteen in de juiste vorm
...eea aan elkaar "geknoopt", aftekenen, gaatjes 6mm boren....
...met een officieel Volvo gereedschap (code BDH) de gaten verzonken zodat de moertjes niet uitsteken en het paneel r weer gewoon oveheen kan...
..bagger foto, komt feitelijk door de tectyl, iig vallen de moertjes nu binnen het blik..
...omdat een 2 serie maar 3 servo's heeft, immers geen afstandbediening maar sleutelbediening, heb ik er dus ook maar zoveel, 1tje is er (momenteel) stuk (zo nog ff de schuur in.. Dus, men neme de servo uit het set, overgenomen van Michiel, 1 gaatje boren in het steuntje en de nieuwe er op...
..ook weer eea gekoppeld, gemeten / geboord / ge-BDH't / gebaggerd ende geschroefd..
... de spaghetti aan de accu, eea geplugd, en het werkt (ook van achter uit de tuin..)
Heb ik alleen nog nodig 1 origineel bevestigingbeugeltje, al dan niet met servo want er komt een nw op.. Is overigens goed te doen als upgrade voor een bestaand (gesneuveld) systeem, kan r met weinig moeite tussen..
Nu de andere kant nog, en de electrische raambediening nog ens bekijken, helaas alleen voor.. (zit ik toch nooit..)
Gaten voor de bedrading moet nog (CV, raambediening, instap-/uitstaplampjes, speakerkabel..)