2 May 2011, 17:54
Ik laat al geruime tijd een mooi merkteken achter op alle plekken waar ik parkeer ;D ;D Maar het begint nu toch een beetje de spuigaten uit te lopen. Na het schoonmaken van het blok zie ik dat het een beetje zweet aan uitlaat kant van het blok, niet noemenswaardig dus kan ik mee leven. Maar aan de inlaatzijde van het blok was en is het toch behoorlijk nattig van de olie.
Ik zie nu dat het spoor begint ongeveer bij de benzinepomp, ik zie hier niet veel meer mogelijkheden dan deze waar olie uit zou kunnen lekken dus ga er voor nu van uit dat dit de boosdoener is.
Kan ik de pomp gewoon verwijderen zonder olie af te tappen? En als ik de pakking vervang is het dan raadzaam om er gelijk ook wat vloeibare meuk tussen te smeren?
Alvast bedankt.
Jeroen
Ik zie nu dat het spoor begint ongeveer bij de benzinepomp, ik zie hier niet veel meer mogelijkheden dan deze waar olie uit zou kunnen lekken dus ga er voor nu van uit dat dit de boosdoener is.
Kan ik de pomp gewoon verwijderen zonder olie af te tappen? En als ik de pakking vervang is het dan raadzaam om er gelijk ook wat vloeibare meuk tussen te smeren?
Alvast bedankt.
Jeroen