2 December 2012, 20:38
http://www.buckeyetriumphs.org/technical...1/JOD1.htm
Op deze link vindt je alles wat met de OD te maken heeft.
Overigens zit er bij een J-type ook een aftapplug aan de OD. Net naast het rechthoekige dekseltje.
Een werkende solenoid vervangen is geldsmijterij. Deze dingen kosten een vermogen in Nederland. Voor OD onderdelen naar E-bay.co.uk gaan.
Verreweg de meeste storingen zijn het gevolg van te lage oliepeil en gebrek aan onderhoud. Minstens 1 keer per jaar de beide filters schoonmaken en de bijbehorende O-ringen vervangen. Dit laatste voorkomt drukverlies.
Reviseren van de OD is zelden nodig.
Op deze link vindt je alles wat met de OD te maken heeft.
Overigens zit er bij een J-type ook een aftapplug aan de OD. Net naast het rechthoekige dekseltje.
Een werkende solenoid vervangen is geldsmijterij. Deze dingen kosten een vermogen in Nederland. Voor OD onderdelen naar E-bay.co.uk gaan.
Verreweg de meeste storingen zijn het gevolg van te lage oliepeil en gebrek aan onderhoud. Minstens 1 keer per jaar de beide filters schoonmaken en de bijbehorende O-ringen vervangen. Dit laatste voorkomt drukverlies.
Reviseren van de OD is zelden nodig.
20 Jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.

