25 April 2011, 11:23
zoiets moet het worden, maar dan met "toeter" naar voren...
en dit zijn de "stacks" die ik voor de SU's heb gekocht.. zoals je kunt zien een ruwe afwerking, als je het zo laat heb je meer menging bij lage toeren, meer koppel, polijst je ze dan verplaatst dat zich naar hogere toeren...
geldt ook voor inlaatspruitstukken, ruw blijft ie in het inlaattraject wervelen, geplolijst (hà een l teveel, zie je dat..) "donderd" de brandstof bij lage toeren op de bodem maar juist bij hogere toeren vliegt ie er beter doorheen.
De spruitstukjes die ik nu heb zijn van binnen gepolijst, die zal ik ws laten stralen zodat ie onderin wat beter oppakt en de brandstof efficiënter gebruikt. Ik zal sowiezo een grotere werveling hebben omdat ze eigenlijk voor 45ers zijn en na de carb de diameter dus iets toe neemt.
Mijn informatiebron vertelde me dat zoiets soms in de racerij express werd toegepast om die reden, zo leer je nog eens iets.. moet alleen wel een fatsoenlijke adapter maken (met daar in wellicht de LPG "sproeiers").
en dit zijn de "stacks" die ik voor de SU's heb gekocht.. zoals je kunt zien een ruwe afwerking, als je het zo laat heb je meer menging bij lage toeren, meer koppel, polijst je ze dan verplaatst dat zich naar hogere toeren...
geldt ook voor inlaatspruitstukken, ruw blijft ie in het inlaattraject wervelen, geplolijst (hà een l teveel, zie je dat..) "donderd" de brandstof bij lage toeren op de bodem maar juist bij hogere toeren vliegt ie er beter doorheen.
De spruitstukjes die ik nu heb zijn van binnen gepolijst, die zal ik ws laten stralen zodat ie onderin wat beter oppakt en de brandstof efficiënter gebruikt. Ik zal sowiezo een grotere werveling hebben omdat ze eigenlijk voor 45ers zijn en na de carb de diameter dus iets toe neemt.
Mijn informatiebron vertelde me dat zoiets soms in de racerij express werd toegepast om die reden, zo leer je nog eens iets.. moet alleen wel een fatsoenlijke adapter maken (met daar in wellicht de LPG "sproeiers").