12 April 2011, 19:33
Boele schreef:Helemaal gelijk in.tja alles kan, miss later als er ruimte is voor een goedkoop (lees spaarzaam) vervoermiddeltje en er dus niet helemaal naar het brandstofgebruik hoeft te worden gekeken. Eea moet wel op LPG blijven lopen als het ff kan ..
Toch zou zon TT as wel uitkomst bieden naast het smoelen(altijd makkelijk om te zeggen als het niet je eigen portemonnee is.)
Heb een oud Weberboekje waarin staat dat de standaard B20B al van 1 of 2 45ers wordt voorzien. Met 2 ook met K-as.. het moet stationair ook nog ergens op lijken..
keter schreef:Om mezelf maar even te quoten:heb ik daar geen antwoord op gegeven..?! schandalig.. anywho, ik heb de lipjes tot 1/3 ingekort zodat er nog iets overblijft dat net tussen naaf en velg past, en niet door het gat in de velg kan. Echter past eea toch niet dus er uit vallen ho maar. Ik hen de dopjes ongeveer 1cm rondom ingeslepen zodat ze wat verender worden. Bij mij zie je dat wel maar ik vind het niet storend, ze waren toch niet zo mooi en heb ze ook nog moeten uitdeuken en polijsten.. Met een beetje geduld kun je ze in de velg tikken, blokje, kunststof hamertje.. Moet lukken. net passen is voldoende..