2 April 2011, 20:28
tja kan natuurlijk vele oorzaken hebben.
Hoe is het met de brandstof druk?
Haal het slangetje van de drukregelaar eens los, als er benzine uitkomt is hij kapot!
Reset het systeem eens.
Kijk je sis klep eens goed na, in de hand houden en een snelle draaibeweging maken als of je gas geeft op de motor, zo moet je hem los horen zitten.
Ding is vrij precies en als er maar wat vuil in zit kan het al fout gaan.
Spuiten je injectoren wel netjes, haal je aansturing van de bobine los demonteer je injectorrail hou er een tijltje onder en laat iemand anders even starten, moeten allemaal gelijk en netjes sproeien hier is veel te vinden http://www.witchhunter.com/index.php4
nou tot zover even succes
Hoe is het met de brandstof druk?
Haal het slangetje van de drukregelaar eens los, als er benzine uitkomt is hij kapot!
Reset het systeem eens.
Kijk je sis klep eens goed na, in de hand houden en een snelle draaibeweging maken als of je gas geeft op de motor, zo moet je hem los horen zitten.
Ding is vrij precies en als er maar wat vuil in zit kan het al fout gaan.
Spuiten je injectoren wel netjes, haal je aansturing van de bobine los demonteer je injectorrail hou er een tijltje onder en laat iemand anders even starten, moeten allemaal gelijk en netjes sproeien hier is veel te vinden http://www.witchhunter.com/index.php4
nou tot zover even succes
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard