27 March 2011, 17:51
De computer valt dan in veilige modus, (thuis kom programma zeg maar)
En draait dan flink hoger stationair.
Zit je stappenmotor wel goed elektrisch aangesloten?
Stekker misschien vies of kabel breuk?
Ik verwacht dat je daar het probleem moet zoeken!
Als je de luchtmassameter los haalt gaat hij in veilige modus en dus hoger in toeren draaien.
Als de stappenmotor (SIS klep)ronde ding onder je inlaat spruitstuk waar twee slangen een ÃÃn stekker op aan gesloten zit niet aangesloten is of niet meer werkt krijg je ook dat symptoom.
Even nakijken of dat idd zo is en de accu polen even een paar tellen(ressetten) los en .het zou over moeten over zijn.
Tenminste dat denk ik dus.
En draait dan flink hoger stationair.
Zit je stappenmotor wel goed elektrisch aangesloten?
Stekker misschien vies of kabel breuk?
Ik verwacht dat je daar het probleem moet zoeken!
Als je de luchtmassameter los haalt gaat hij in veilige modus en dus hoger in toeren draaien.
Als de stappenmotor (SIS klep)ronde ding onder je inlaat spruitstuk waar twee slangen een ÃÃn stekker op aan gesloten zit niet aangesloten is of niet meer werkt krijg je ook dat symptoom.
Even nakijken of dat idd zo is en de accu polen even een paar tellen(ressetten) los en .het zou over moeten over zijn.
Tenminste dat denk ik dus.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard