24 February 2011, 10:12
Mooi. Maar de 1250-1350 rpm is zgn. 'verhoogd stationair' met de choke 25 mm uitgetrokken. Gewoon opgewarmd stationair is 850-900 rpm. Dus je mag nog wat zakken. Stat. stelschroef zit in het inlaatspruitstuk, verzonken, naast een tonnetje.
Maak het schroefje (messing) eerst gangbaar met kruipolie en veel liefde, ze groeien wel eens vast in het aluminum spruitstuk.
Die kabel klik je tegen de carb met chokeknop in en dan zoals-ie ligt. Zit goed zo te zien. Belangrijk is die vrije ruimte tussen stelschroef en chokehevel.
Kijk eens wat er op je koperen carb plaatje staat voor in het andere topic?
Maak het schroefje (messing) eerst gangbaar met kruipolie en veel liefde, ze groeien wel eens vast in het aluminum spruitstuk.
Die kabel klik je tegen de carb met chokeknop in en dan zoals-ie ligt. Zit goed zo te zien. Belangrijk is die vrije ruimte tussen stelschroef en chokehevel.
Kijk eens wat er op je koperen carb plaatje staat voor in het andere topic?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969