22 February 2011, 18:44
Zo lekker de hele middag met de volvo bezig geweest, nou ja lekker >
>
Kwam veel roest tegen aan de achterkant. Dus flink aan het krabben en behandelen geweest. Afwerking maar doen als het weer wat warmer wordt. Ook wilde ik kijken of de olielekkage welke ik heb komt door de pakking van de kleppendeksel en yep gescheurd, nieuwe besteld maar komende dagen niet hobbelen in de volvo :'(
Maar over het geluid, ik heb zoals voorgesteld de speling in de wielen gechecked maar bij gebrek aan speling zoek ik een ander idee. Ben al even aan het rondneuzen geweest onder de auto maar zie en voel niets bijzonders. Iemand een alternatief idee??
>
Kwam veel roest tegen aan de achterkant. Dus flink aan het krabben en behandelen geweest. Afwerking maar doen als het weer wat warmer wordt. Ook wilde ik kijken of de olielekkage welke ik heb komt door de pakking van de kleppendeksel en yep gescheurd, nieuwe besteld maar komende dagen niet hobbelen in de volvo :'(Maar over het geluid, ik heb zoals voorgesteld de speling in de wielen gechecked maar bij gebrek aan speling zoek ik een ander idee. Ben al even aan het rondneuzen geweest onder de auto maar zie en voel niets bijzonders. Iemand een alternatief idee??