21 February 2011, 19:14
Zal er morgen eens aan voelen. Is het een makkelijk klusje? en moeten de lagers vervangen worden of is het een kwestie van weer invetten?
Ga er morgen maar een volvo klus dagje van maken denk ik. Wil ook gelijk even kijken naar het ontstekingstijdstip, heb het gevoel dat hij inhoudt in het lage toerengebied (vandaar ook mijn eerdere topic over meer vermogen uit een b23a). Misschien is hier wel iets mee. Heb begrepen uit eerdere topics dat 5graden normaal is voor een b23a maar gezien ik eigenlijk altijd op LPG rij is 8 tot 10 graden beter. Iemand hier nog een idee over?
Thanks!!!
Ga er morgen maar een volvo klus dagje van maken denk ik. Wil ook gelijk even kijken naar het ontstekingstijdstip, heb het gevoel dat hij inhoudt in het lage toerengebied (vandaar ook mijn eerdere topic over meer vermogen uit een b23a). Misschien is hier wel iets mee. Heb begrepen uit eerdere topics dat 5graden normaal is voor een b23a maar gezien ik eigenlijk altijd op LPG rij is 8 tot 10 graden beter. Iemand hier nog een idee over?
Thanks!!!

