19 February 2011, 21:54
Kan die truc met remmenreiniger geen kwaad [zeer licht ontvlambaar]?
Stel dat de pakking lek is, kan dat een reden zijn voor een hoger toerental stationair?
Speling asje is me niet opgevallen maar heb er ook niet op gelet; als ik de nieuwe pakking erin zet controleer ik dat nog even. Wat als er inderdaad speling is? Is daar iets aan te doen?
De ingang van de carburateur was trouwens erg zwart en ik kon er niet goed bij. Een paar centimeter in de opening leek een stukje buis te zitten dat enigszins heen en weer bewogen kon worden.
![[Afbeelding: ingang.jpg]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/ingang.jpg)
Kan ik de volgende keer de carburateur nog meer openen bijvoorbeeld aan de bovenzijde of onderzijde? Ik heb het maar niet gedaan omdat ik bang was dat er allerlei veertjes oid uit zouden schieten en ik het niet meer op z'n plaats zou kunnen krijgen.
Er viel me vanmiddag nog iets op. Als ik de carburateur kantelde, hoorde ik iets klikken/rammelen. Is dat normaal?
Overigens alvast bedankt voor het meedenken!
Stel dat de pakking lek is, kan dat een reden zijn voor een hoger toerental stationair?
Speling asje is me niet opgevallen maar heb er ook niet op gelet; als ik de nieuwe pakking erin zet controleer ik dat nog even. Wat als er inderdaad speling is? Is daar iets aan te doen?
De ingang van de carburateur was trouwens erg zwart en ik kon er niet goed bij. Een paar centimeter in de opening leek een stukje buis te zitten dat enigszins heen en weer bewogen kon worden.
![[Afbeelding: ingang.jpg]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/ingang.jpg)
Kan ik de volgende keer de carburateur nog meer openen bijvoorbeeld aan de bovenzijde of onderzijde? Ik heb het maar niet gedaan omdat ik bang was dat er allerlei veertjes oid uit zouden schieten en ik het niet meer op z'n plaats zou kunnen krijgen.
Er viel me vanmiddag nog iets op. Als ik de carburateur kantelde, hoorde ik iets klikken/rammelen. Is dat normaal?
Overigens alvast bedankt voor het meedenken!
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]