19 February 2011, 13:39
Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen of je moet veel geld ervoor over willen hebben of dat de V70 diesel te duur blijkt te zijn gezien je jaarlijkse kilometers.
Een 262 is voor 't oog natuurlijk supermooi, maar de PRV-blokken zijn niet het betrouwbaarste en aan de onderdelen valt steeds moeilijker (in sommige gevallen zelfs helemaal niet) aan te komen. Zo zijn veel distributie-delen (ding heeft een ketting maar wil in de loop der jaren slapper gaan hangen) niet meer te krijgen, zoals de distributierails en kettingspanners etc.
Gesloten beurs zal erg lastig worden denk ik: een 262 heeft een waarde "wat de gek ervoor geeft" (redenen dat de prijzen hoog zijn: liefhebbersauto's en zeldzaam/exclusief, maar de onderdelenvoorziening en betrouwbaarheid van het blok zijn de grote nadelen ervan), en eerlijk gezegd denk ik dat de vraagprijs van de V70 een beetje te optimistisch is. Vergeet niet dat de inruilwaarde van zo'n V70 (met die km-stand, het feit dat 't een diesel is en het bouwjaar) op max 7000 Euro zal liggen.
Goed over nadenken dus!
Een 262 is voor 't oog natuurlijk supermooi, maar de PRV-blokken zijn niet het betrouwbaarste en aan de onderdelen valt steeds moeilijker (in sommige gevallen zelfs helemaal niet) aan te komen. Zo zijn veel distributie-delen (ding heeft een ketting maar wil in de loop der jaren slapper gaan hangen) niet meer te krijgen, zoals de distributierails en kettingspanners etc.
Gesloten beurs zal erg lastig worden denk ik: een 262 heeft een waarde "wat de gek ervoor geeft" (redenen dat de prijzen hoog zijn: liefhebbersauto's en zeldzaam/exclusief, maar de onderdelenvoorziening en betrouwbaarheid van het blok zijn de grote nadelen ervan), en eerlijk gezegd denk ik dat de vraagprijs van de V70 een beetje te optimistisch is. Vergeet niet dat de inruilwaarde van zo'n V70 (met die km-stand, het feit dat 't een diesel is en het bouwjaar) op max 7000 Euro zal liggen.
Goed over nadenken dus!