18 February 2011, 21:56
Sjjeezus, 7 banken voor iets wat je zelf ook prima had kunnen doen (met evt. hulp van hier), en nog niet lekker starten. ???
Kleppen stellen:
mooie fotoreportages hiero (er elders) aanwezig, en er zijn ook een aantal adressen in den lande (Carlo, Timen Smit, Bakkenes, etc) waar je het onder toeziend oog van een kundig monteur zelf kunt doen.
Kleppen stellen 1
Kleppen stellen 2
Lek in koeling: hmmm, beetje speuren en je komt een heel eind, foto's hier posten doen het ook altijd goed
Olie verversen: Kkkllik, punt 8.
EGR-reinigen: How-to reinigen + vervangen olieafscheider
â¬100 materiaal en â¬600 aan uren waarschijnlijk.
Ben wel verbaasd dat ze het bij de Combigarage niet helemaal voorelkaar hebben gekregen en dat ze rekeningen met een vork schrijven.
Alles op orde?
1- Bougies
2- Bougiekabels
3- Kleppen
4- Puntjes
5- Op tijd?
Hij moet prima kunnen lopen/starten hoor, en anders overweeg eens een velleman-kit (K2543)
â¬14,95; hoop soldeerlol en superresultaat, kan geen Pertronix tegenop!
Net weer1 ingebouwd in mijn '82-er, ik hoef maar naar de sleutel te kijken en hij start al!
Kleppen stellen:
mooie fotoreportages hiero (er elders) aanwezig, en er zijn ook een aantal adressen in den lande (Carlo, Timen Smit, Bakkenes, etc) waar je het onder toeziend oog van een kundig monteur zelf kunt doen.
Kleppen stellen 1
Kleppen stellen 2
Lek in koeling: hmmm, beetje speuren en je komt een heel eind, foto's hier posten doen het ook altijd goed
Olie verversen: Kkkllik, punt 8.
EGR-reinigen: How-to reinigen + vervangen olieafscheider
â¬100 materiaal en â¬600 aan uren waarschijnlijk.
Ben wel verbaasd dat ze het bij de Combigarage niet helemaal voorelkaar hebben gekregen en dat ze rekeningen met een vork schrijven.
Alles op orde?
1- Bougies
2- Bougiekabels
3- Kleppen
4- Puntjes
5- Op tijd?
Hij moet prima kunnen lopen/starten hoor, en anders overweeg eens een velleman-kit (K2543)
â¬14,95; hoop soldeerlol en superresultaat, kan geen Pertronix tegenop!
Net weer1 ingebouwd in mijn '82-er, ik hoef maar naar de sleutel te kijken en hij start al!