27 January 2011, 00:20
Boele schreef:Raymond,
Zie ik nou goed op de foto dat jij bullet (tiet) spiegels hebt?
Waar koop je zulke? Ik zoek ook van zulke spiegels voor mn 1800. Boutafstand moet 65mm zijn.
(Typisch iets wat je moet bedenken VOORDAT je de auto laat spuiten)
ik weet niet welk vertaalprogramma jij gebruikt maar bullet is bij mij niet tiet... zo wel, vraag ik me af wat ammunition factory opleverd... (ik krijg beelden...)
..anywho, waar te kopen geen idee, ik heb deze NOS op de British car jumble in Waalwijk gevonden voor 25 Euri, nw in de doos, aanvankelijk voor de MG. Het voetje is iig identiek aan het Spitfire exemplaar dat r origineel op zit, dus konden ze er 1 op 1 op.. Heb ze wel zien liggen in Chiney voor veel meer..
dit zijn ze iig..
probeer Ebay maar ens..
@HansDAF, volgens mij kunnen we dat zo via Hotm@il overspoelen..
ik heb op 1 vd plaatjes de beiden mechanismen op elkaar gelegd, de "rode" montagegaten komen niet overeen met die in het frame van de electrische broer er onder.. zo nog maar ff de schuur in...
kapjes wijst zichzelf dan wel, alhoewel ik het nut r niet helemaal van in zie..
Overigens heb ik het achterpaneel moeten verwijderen, daar zit dan nu een kunststof plaat ipv karton in, maar heb om die reden het velletje vuilniszak maar achterwege gelaten, tussen de beide panelen zeiknat dus.. ergo, dichtplakken als je de kans hebt..!