18 January 2011, 18:07
ik heb het al een aantal posts eerder gezegd, doe een tie-wrap om reservoir en cilinder. Die houd de boel goed bij mekaar. Zo nog nooit problemen gehad. Als het misgaat is het zeker gevaarlijk, alhoewel de tig jaar oude remvloeistof die je in de gemiddelde auto tegenkomt wel een deel van zn aggressiviteit verloren heeft. Maar toch, dat spul wil je niet over je heen krijgen.
Als je een 2e persoon en een compressor met blaaspistool hebt is het ook te doen. Er zit nl een ontluchtingsgaatje in de dop van het reservoir, daarmee kun je ook gemakkelijk druk op het reservoir zetten (blaaspistool er op, goed mikken, niet te veel druk).
Als je een 2e persoon en een compressor met blaaspistool hebt is het ook te doen. Er zit nl een ontluchtingsgaatje in de dop van het reservoir, daarmee kun je ook gemakkelijk druk op het reservoir zetten (blaaspistool er op, goed mikken, niet te veel druk).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni