16 January 2011, 21:48
Gewoon je actuator-rod inkorten ;D
Ben er dit weekend achter gekomen dat mijn inlaatspruitstuk lekt op de pakking. zuigt valse lucht aan bij stationair waardoor hij bonkig gaat lopen op gas (ok op benzine).
Als de turbo z'n werk doet ruik je (onverbrand) gas.
Komende week even een nieuwe pakking plaatsen. Vermoedelijk het resultaat van te hoge turbodruk (rood lampje is dus geen aanrader!!!) :
Ben er dit weekend achter gekomen dat mijn inlaatspruitstuk lekt op de pakking. zuigt valse lucht aan bij stationair waardoor hij bonkig gaat lopen op gas (ok op benzine).
Als de turbo z'n werk doet ruik je (onverbrand) gas.
Komende week even een nieuwe pakking plaatsen. Vermoedelijk het resultaat van te hoge turbodruk (rood lampje is dus geen aanrader!!!) :

Volvo 244 '81 Turbo B21ET 488 DKM LPG<br />Volvo 122S '65 B18 ca. 500 DKM LPG (40 DKM shortblock)<br />VW Karmann Ghia '72 1600 Cabrio