3 January 2011, 22:31
hi liefhebbers,
niet verwacht zoveel reacties leuk. ja het is een import auto uit californie.het gekke is, het is helaas de originele BW55, was het maar de AW 71. maar goed. ik denk dat wat Olov en JoostV6 aangeeft het beste is om
de voorpijp die als enige te leveren is 5 cm te verlassen. Maar toch begrijp ik niet dit probleem ik
heb al 5 bertones gehad en nooit met dit probleem geworsteld. en het rare is dat niemand bij Nordicar.
van west of etc. geen antwoord of oplossing weet.(grappig) ik denk dat het niet meer te leveren is.
De meeste V6 PRV waren in NL Handbakken en daardoor de pijpen die nog te leveren zijn. zijn alleen
daarvoor geschikt, wat ze alleen niet weten bij de garages denk ik. maar ja.
thanks voor de reacties
groet, maurice
niet verwacht zoveel reacties leuk. ja het is een import auto uit californie.het gekke is, het is helaas de originele BW55, was het maar de AW 71. maar goed. ik denk dat wat Olov en JoostV6 aangeeft het beste is om
de voorpijp die als enige te leveren is 5 cm te verlassen. Maar toch begrijp ik niet dit probleem ik
heb al 5 bertones gehad en nooit met dit probleem geworsteld. en het rare is dat niemand bij Nordicar.
van west of etc. geen antwoord of oplossing weet.(grappig) ik denk dat het niet meer te leveren is.
De meeste V6 PRV waren in NL Handbakken en daardoor de pijpen die nog te leveren zijn. zijn alleen
daarvoor geschikt, wat ze alleen niet weten bij de garages denk ik. maar ja.
thanks voor de reacties
groet, maurice

