2 January 2011, 12:09
Als je je turbodruk een beetje terugschroeft en er vanuit gaande dat je drukmeter klopt, dan is origineel zo'n beetje tweederde geel, iets verder richting rood is geen probleem. Uiteraard wel belangrijk dat ie goed staat afgesteld.
Heb je ook zo'n oude necam gasinstallatie erin zitten? Die had ik vroeger ook en rijdt prima! Vele anderen hebben problemen met de combinatie turbo en lpg, maar deze installatie werkt gewoon. Stationair afstellen gewoon met dezelfde schroef als normaal als ik het me goed herinner.
Veel plezier ermee! Z
O ja, zoek even op fotos uploaden, er staat ergens een goede handleiding. Maar het komt erop neer dat je de fotos gewoon uploadt naar imageshack of photobucket en dan de link hier plakt.
Heb je ook zo'n oude necam gasinstallatie erin zitten? Die had ik vroeger ook en rijdt prima! Vele anderen hebben problemen met de combinatie turbo en lpg, maar deze installatie werkt gewoon. Stationair afstellen gewoon met dezelfde schroef als normaal als ik het me goed herinner.
Veel plezier ermee! Z
O ja, zoek even op fotos uploaden, er staat ergens een goede handleiding. Maar het komt erop neer dat je de fotos gewoon uploadt naar imageshack of photobucket en dan de link hier plakt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...