1 January 2011, 21:25
Morgen de waste gate actuator terugstellen, ik wil bereiken dat je ook bij volle belasting en 5000 RPM het lampje niet gaat branden.
Het rijdt nu erg zenuwachtig, als je een beetje doorrijdt moet je steed op de turbodruk meter letten en je gas geleidelijk loslaten. Ik wil gewoon het gas op de plank kunnen trappen en gebruik maken van het mid-hoge toerengebied zonder dat de fuelcut optreed.
Heb er aardigheid in om moderne medeweggebruikers die links naast je gaan staan of op je bumper hangen af te straffen, als je op de metertjes moet letten heb je geen tijd de beteuterde gezichten te bestuderen ;D
GRT Coen
Het rijdt nu erg zenuwachtig, als je een beetje doorrijdt moet je steed op de turbodruk meter letten en je gas geleidelijk loslaten. Ik wil gewoon het gas op de plank kunnen trappen en gebruik maken van het mid-hoge toerengebied zonder dat de fuelcut optreed.
Heb er aardigheid in om moderne medeweggebruikers die links naast je gaan staan of op je bumper hangen af te straffen, als je op de metertjes moet letten heb je geen tijd de beteuterde gezichten te bestuderen ;D
GRT Coen
Volvo 244 '81 Turbo B21ET 488 DKM LPG<br />Volvo 122S '65 B18 ca. 500 DKM LPG (40 DKM shortblock)<br />VW Karmann Ghia '72 1600 Cabrio