19 December 2010, 11:49
Ik kan uit ervaring vermelden dat een 240 een goede auto is om op aardgas telaten rijden.
Wij hebben een 240 super polar op aardgas.
Wij hebben een 240 super polar op aardgas.
|
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie?
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|