17 December 2010, 07:40
Gisteravond nog even bezig geweest van half 10 tot kwart voor 12.
Eerst de ergste bagger maar even van de 21ET afgehaald.
Remmenreiniger, inweken, afspuiten met lucht
doet in eerste instantie al wonderen (de grootste bagger dan...).
Uitlaatspruitstuk er af gehaald. Nieuwe pakking er tussen gedaan.
Nieuwe vacuumleidingen er op gezet.
Injectoren eruitgehaald en voorzien van nieuwe afdichtrubbers.
(had ik eigenlijk beter niet kunnen doen dacht ik achteraf.. maar ja...done=done)
Vervolgens bezig gegaan met uitlaatspruitstuk.
1 tapeinde afgebroken. GRRRR. Dus dat wordt ÃÃn M10
erop straks na boren & tappen. BALEN. En het kost weer 1 a 2 uur extra. SHOOT.
Motorsteunen overgezet.
Vandaag 6 liter olie halen en 2 grote kannen koelvloeistof + nieuwe radiateur en nog
wat verse koperringetjes voor vastzetten drukleidingen. Als het goed is zijn
brandstoffilter, oliefilter en toplager ook binnen.
Misschien vanavond 'zo ver' dat hij er in kan worden gehangen (maar vraag 't me af....)
grtz.
Eerst de ergste bagger maar even van de 21ET afgehaald.
Remmenreiniger, inweken, afspuiten met lucht
doet in eerste instantie al wonderen (de grootste bagger dan...).
Uitlaatspruitstuk er af gehaald. Nieuwe pakking er tussen gedaan.
Nieuwe vacuumleidingen er op gezet.
Injectoren eruitgehaald en voorzien van nieuwe afdichtrubbers.
(had ik eigenlijk beter niet kunnen doen dacht ik achteraf.. maar ja...done=done)
Vervolgens bezig gegaan met uitlaatspruitstuk.
1 tapeinde afgebroken. GRRRR. Dus dat wordt ÃÃn M10
erop straks na boren & tappen. BALEN. En het kost weer 1 a 2 uur extra. SHOOT.
Motorsteunen overgezet.
Vandaag 6 liter olie halen en 2 grote kannen koelvloeistof + nieuwe radiateur en nog
wat verse koperringetjes voor vastzetten drukleidingen. Als het goed is zijn
brandstoffilter, oliefilter en toplager ook binnen.
Misschien vanavond 'zo ver' dat hij er in kan worden gehangen (maar vraag 't me af....)
grtz.