Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie?
#12
Interessant allemaal.
Als je dus de tijd hebt icm goedkope installatie dan is het dus mogelijk om zelf je eigen tank te vullen voor weinig (met aardgas).

Nu wellicht de belangrijkste vraag. Wat voor aanpassingenzijn er nodig om een carburateur 240 die nu op LPG rijdt, geschikt te maken voor het rijden op aardgas?


Antwoord


Berichten in dit topic
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door jerom - 1 December 2010, 09:53
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door JDDV - 1 December 2010, 15:57
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door aRjen.T - 1 December 2010, 16:07
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door JDDV - 1 December 2010, 16:24
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door aRjen.T - 1 December 2010, 17:12
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door aRjen.T - 1 December 2010, 17:31
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door JDDV - 1 December 2010, 18:08
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door henqui - 1 December 2010, 18:32
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door Jambon - 1 December 2010, 20:15
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door jerom - 2 December 2010, 12:39
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door JDDV - 3 December 2010, 10:13
Rijden op aardgas (CNG, biogas) een optie? - door friso - 19 December 2010, 11:49

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knipperlicht dat aan blijft tijdens rijden Thijs69 1 1.580 17 February 2023, 23:45
Laatste bericht: BartJu
  Hoeveel rijden er nog rond? jos245 11 18.245 11 October 2020, 12:31
Laatste bericht: BartJu
  Hoe en wat voor de drie maanden niet rijden met oldtimer L.Nijhuis 5 8.980 11 November 2014, 22:30
Laatste bericht: Arjan.
  maas in wet MRB ? Hele jaar rijden, 1/2 jaar betalen jero 16 18.624 20 July 2014, 20:06
Laatste bericht: Dopski
  Hoeveel rijden er nog rond? 265gl 0 2.833 12 July 2014, 10:30
Laatste bericht: 265gl
  Nieuwe belastingregels: rijden op aardgas oftewel cng Arn02 17 21.432 10 June 2013, 21:50
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  245 bj1982 2.0 aut. met LH Jetronic slaat af tijdens het rijden hooverh 1 3.716 7 May 2012, 14:53
Laatste bericht: skidje
  Kan een Volvo op gebruikte frituurolie rijden? claire7adv 10 8.437 12 May 2011, 15:11
Laatste bericht: claire7adv
  Ik wil een grote gastank, maar wel 7pers blijven rijden herbe777 18 13.146 19 August 2010, 10:03
Laatste bericht: 242-turbo
  240/260 rijden exclusief? Sander van Buiten 23 22.273 26 October 2005, 14:19
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)