24 November 2010, 22:49
Misschien zit je carburator vuil inwendig met aangeladen zand/smurrie ed (kan alleen als je eens zonder luchtfilter gereden hebt ;D ;D )
De kap eraf halen en dan kan je al veel zien, eens uitkuisen is dan de boodschap.
Ofwel is er iets mis met de sproeier in je carburator (alhoewel stationair toerental ok is ... !)
Anderzijds denk ik ook aan het vacuum, of een scheur in een bepaalde slang die te maken heeft met het vacauum, scheuren in de dichtingen waar de carb. op het inlaatspruitstuk staat kan ook voorvallen
die regelvijs voor de CO, is die afgebroken tot op het frame van de carb ? Anders zou ik eens proberen met een universele tang ofzo het vijsje te regelen, uitdraaien = stationair toerental versnellen dacht ik (zie vraagbaak
)
Is dat een b200k die motor ?
edit : ow, is een b230k ;D (zie topictitel :p) , ik zie net dat je de pakkingen ook vervangen hebt .........
De kap eraf halen en dan kan je al veel zien, eens uitkuisen is dan de boodschap.
Ofwel is er iets mis met de sproeier in je carburator (alhoewel stationair toerental ok is ... !)
Anderzijds denk ik ook aan het vacuum, of een scheur in een bepaalde slang die te maken heeft met het vacauum, scheuren in de dichtingen waar de carb. op het inlaatspruitstuk staat kan ook voorvallen
die regelvijs voor de CO, is die afgebroken tot op het frame van de carb ? Anders zou ik eens proberen met een universele tang ofzo het vijsje te regelen, uitdraaien = stationair toerental versnellen dacht ik (zie vraagbaak

Is dat een b200k die motor ?
edit : ow, is een b230k ;D (zie topictitel :p) , ik zie net dat je de pakkingen ook vervangen hebt .........

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E