21 November 2010, 10:59
242-turbo schreef:paar 100 euro, pb hem evenJe wagen rijd en trekt weer als nieuw, de andere carburateurs die zijn voorgesteld hebben geen 2e trap.
Zijn natuurlijk wel betrouwbaar maar met inhalen op de snelweg.....tja je moet geen haast hebben

http://www.bccp.nl/shop2/index1.html en zoek even op dit nummer: 18890766 deze is geschikt voor jou wagen, klein beetje aanpaswerk aan je inlaatspruitstuk.
Er zit een verloop plaat van aluminium bij en die moet je eerst monteren op je spruitstuk.
Dus eerst oude carburateur met pakkingen en kunststof thermo blok verwijderen.
Dan aluminium verloop plaatje (schetsplaat) aan boren en m 6 tappen.natuurlijk wel een doek tegen vuil in je spruitstuk stoppen! en later met stofzuiger uitzuigen.
Weber er opschroeven slangen,elektra en handchoke kabel aansluiten en rijden maar.
Je luchtfilter kap past ook niet, probeer er ÃÃn te krijgen van een Pierburg carburateur is dus gemaakt voor deze carburateur.
Maar als je niet handig bent zou ik het laten doen.
Bel bccp eens voor wat zoiets kost, je bent heus niet de eerste

En aan pk's geen gebrek!
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard