16 November 2010, 00:42
Vanwege het belachelijke aantal slangetjes op je blok is het raadzaam te kijken of je niet ergens een lekkage hebt. Te weinig benzine of teveel lucht.....
Heb bij de mijne (B230K) ook, nadat ik hem gekocht heb, tenminste 2 slangetjes moeten inpakken om het blok weer goed lopend te krijgen.
Een goede verdachte is het rubber waarmee de overgang van (gekleurd) slangetje naar vaste onderdelen is gemaakt. Die willen wel eens scheuren en daardoor niet goed afsluiten.
De Solex is zonder meer niet de meest populaire carb, maar kan wel degelijk goed lopen.
Heb bij de mijne (B230K) ook, nadat ik hem gekocht heb, tenminste 2 slangetjes moeten inpakken om het blok weer goed lopend te krijgen.
Een goede verdachte is het rubber waarmee de overgang van (gekleurd) slangetje naar vaste onderdelen is gemaakt. Die willen wel eens scheuren en daardoor niet goed afsluiten.
De Solex is zonder meer niet de meest populaire carb, maar kan wel degelijk goed lopen.
`88 245, B230K, M47