11 November 2010, 14:08
Boele schreef:Je kan hem toch aansluiten op je benzinemeter?
Dan moet je alleen brainstormen hoe je het zo aansluit dat wanneer de schakelaar op LPG staat, de meter LPG aangeeft, schakelaar op benzine = benzine aangeven.
Men pa heeft dat ooit in de Combi zo aangesloten. Werkt prima! Als je op LPG rijdt, hoef je namelijk ook niet continu te weten hoeveel benzine je nog hebt...
Is wel een lel van een tank zeg! Ben benieuwd naar je plannen!
het gaat erom waar de vlotter in moet mocht ik de originele tank laten vervallen en er een reserve benzinetank in bouw, dan wil je natuurlijk de bijbehorende meter nog steeds laten werken. Aansluiten op de LPG vlotter lijkt me niet zo lastig, zolang je maar dezelfde weerstand hebt, en er komt een wisselrelais extra bij, dus zodra je omschakelt van LPG naar peut, schakel je ook van vlotter naar vlotter..
t'is een grote tank, maar als je een standaard exemplaar op de achteras hebt is het ook 80L, deze is "platter" en ronder.. je moet eigenlijk niet kijken hoe groot ie is, maar eerder hoevel plek er omheen nog steeds over blijft.
ik heb de auto omdat ik um wil, niet omdat veel mee moet..