10 November 2010, 17:08
t'is wel een bak, hij moet nog 5cm zakken want er ligt van alles onder de mat. Alleen zien hoe ik de slangen ga aanvoeren, zal ie toch iets vrij moeten blijven. Zo'n ding slokt altijd ruimte op, er zal een vloertje op komen met ernaast bergvakken, kan er nog steeds een hoop mee.. kan later altijd nog beslissen of ie "onder de vloer" gaat..
en de aansluitingen..
op de klep..
groen = ? 12V+?
zwart = ? massa?
onder het metertje..
wit = ?
zwart = ? massa?
wat ie precies weegt weet ik niet maar leeg betekent 10mm extra verlaging.. maar in vergelijking, 50L benzine = 50kg? 80L LPG = 80kg?
indien nodig een ring van 10mm onder de veren.. zijn er ook zwaardere verlaginsveren? Is dat een paardenmiddel omdat deze het extra gewicht wel opvangen maar nadelig voor de originele werking? Een veer werkt progressief, het moet natuurlijk geen plank worden, en met een tot de nok gevulde kofferbak heeft ie nooit op de bumpstops gezeten..
anders zo laten en 40mm veren ad voorzijde monteren..
en de aansluitingen..
op de klep..
groen = ? 12V+?
zwart = ? massa?
onder het metertje..
wit = ?
zwart = ? massa?
wat ie precies weegt weet ik niet maar leeg betekent 10mm extra verlaging.. maar in vergelijking, 50L benzine = 50kg? 80L LPG = 80kg?
indien nodig een ring van 10mm onder de veren.. zijn er ook zwaardere verlaginsveren? Is dat een paardenmiddel omdat deze het extra gewicht wel opvangen maar nadelig voor de originele werking? Een veer werkt progressief, het moet natuurlijk geen plank worden, en met een tot de nok gevulde kofferbak heeft ie nooit op de bumpstops gezeten..
anders zo laten en 40mm veren ad voorzijde monteren..