10 November 2010, 10:57
Ik zou voor de 82 graden gaan en ik knip ook altijd het pennetje uit het
ontluchtings gaatje zodat er wat makkelijker een luchtbel of een dampbel doorkan.
Het scheelt inderdaad maar een paar graden maar het koelt wel beter en je hebt iets meer
reserve.
Lpg verbrand toch iets heter (20 a 30 graden?) ik vergeet het steeds maar het is toch ergens
in de 900 graden geloof ik.
Best wel warm dus en dat zo,n 450 tot 2500 keer per min (4 tact) maal 4 cilinders ;D.
En ik zou altijd een tweede hands kop laten afpersen en vlakken.
Het is echt zonde van je werk als je het opnieuw moet doen omdat de boel weer lekt.
ontluchtings gaatje zodat er wat makkelijker een luchtbel of een dampbel doorkan.
Het scheelt inderdaad maar een paar graden maar het koelt wel beter en je hebt iets meer
reserve.
Lpg verbrand toch iets heter (20 a 30 graden?) ik vergeet het steeds maar het is toch ergens
in de 900 graden geloof ik.
Best wel warm dus en dat zo,n 450 tot 2500 keer per min (4 tact) maal 4 cilinders ;D.
En ik zou altijd een tweede hands kop laten afpersen en vlakken.
Het is echt zonde van je werk als je het opnieuw moet doen omdat de boel weer lekt.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970