9 November 2010, 22:18
Ik dacht aan 82gr omdat ik wat bangig ben aangelegd en leek me beter voor de motor. Maar als het zo weinig uitmaakt wordt het de hogere. Dank.
Toelichting bij de vraag:
Ben dus aan het voorbereiden op kopwissel.
Wordt ondertussen spannend. Als vrijdagochtend blijkt (heb zelf geen rei en ervaren oog) dat de kop die ik heb aangeschaft niet krom is, - het ding komt van een lopende motor die niet is heetgelopen, zal dus waarschijnlijk recht zijn - dan ga ik diezelfde dag een poging wagen. Bij aankoop is het ding wel van voor naar achter losgeschroefd, uitgezonderd op een bout die moeilijk los kwam. Dit terwijl weer op meerdere plaatsen te lezen valt dat dit in omgekeerde montage-volgorde moet gebeuren.
Hoop dat dat geen schade heeft toegebracht. Want is inmiddels derde exemplaar, dus hoop dat ik nu eindelijk iets heb dat het monteren/proberen waard is.
Toelichting bij de vraag:
Ben dus aan het voorbereiden op kopwissel.
Wordt ondertussen spannend. Als vrijdagochtend blijkt (heb zelf geen rei en ervaren oog) dat de kop die ik heb aangeschaft niet krom is, - het ding komt van een lopende motor die niet is heetgelopen, zal dus waarschijnlijk recht zijn - dan ga ik diezelfde dag een poging wagen. Bij aankoop is het ding wel van voor naar achter losgeschroefd, uitgezonderd op een bout die moeilijk los kwam. Dit terwijl weer op meerdere plaatsen te lezen valt dat dit in omgekeerde montage-volgorde moet gebeuren.
Hoop dat dat geen schade heeft toegebracht. Want is inmiddels derde exemplaar, dus hoop dat ik nu eindelijk iets heb dat het monteren/proberen waard is.
244 DL '76