9 November 2010, 13:42
er staat wel druk op natuurlijk maar het gaat er gewoon om om zoveel mogelijk, Ãn zo gecontroleerd mogelijk energie uit een druppel brandstof te halen bij injectiemotoren. Even LPG of benzine/Diesel daar gelaten. Bijkomstigheid voor LPG is het mindere vermogen ivm de oude techniek die doorgaans gebruikt wordt en de bekende problemen icm het inlaatsysteem van de desbetreffende auto, dat los je ook meteen op want het inlaattraject wordt niet geknepen, het mengstuk is vervallen.
Doordat je brandstof injecteerd daar waar je het nodig hebt, en in de geregelde en afgepaste hoeveelheid waait het niet ongeveer naar binnen op met de inlaatlucht maar vernevelt het onder druk na de luchtklep bij een carburateur of in het inlaatspruitstuk van je injectiesysteem..
aardgas is ook een mogelijkheid.. lekker aan huis tanken..
Doordat je brandstof injecteerd daar waar je het nodig hebt, en in de geregelde en afgepaste hoeveelheid waait het niet ongeveer naar binnen op met de inlaatlucht maar vernevelt het onder druk na de luchtklep bij een carburateur of in het inlaatspruitstuk van je injectiesysteem..
aardgas is ook een mogelijkheid.. lekker aan huis tanken..