1 November 2010, 21:12
Hoi Zwerver,
Neej ga hier niet zo op los als de 740 ;-)
Deze wil ik (nagenoeg) orgineel houden.
Hij zal wel van zwart naar zwart-metalic gaan.
Misschien (grote kans) dat ik er een gas tank in laat zetten..Weet echter niet hoe dat 'gaat' met K-jet.
Je hoort van alles, maar schijnt toch wel te kunnen.
In eerste instantie zorgen maar eens dat 'de techniek' die nu aanwezig is goed gaat werken.
Zal nog een grote klus worden ;-)
Voor de 740 zijn bijna (vandaag bericht gekregen) de verstelbare camberstangen 'binnen'.
Deze auto is nu geschorst en verzekeringsloos. Komt over een tijdje weer aan de beurt.
(eerst moet aldaar de rallyauto klaar zijn).
Grtz. Martin
Neej ga hier niet zo op los als de 740 ;-)
Deze wil ik (nagenoeg) orgineel houden.
Hij zal wel van zwart naar zwart-metalic gaan.
Misschien (grote kans) dat ik er een gas tank in laat zetten..Weet echter niet hoe dat 'gaat' met K-jet.
Je hoort van alles, maar schijnt toch wel te kunnen.
In eerste instantie zorgen maar eens dat 'de techniek' die nu aanwezig is goed gaat werken.
Zal nog een grote klus worden ;-)
Voor de 740 zijn bijna (vandaag bericht gekregen) de verstelbare camberstangen 'binnen'.
Deze auto is nu geschorst en verzekeringsloos. Komt over een tijdje weer aan de beurt.
(eerst moet aldaar de rallyauto klaar zijn).
Grtz. Martin