1 November 2010, 20:18
Hoi,
Ben nu niet meer 'daar waar de auto staat' .
Weet eigenlijk niet hoeveel km er op de teller staat.
Dacht zo rond/richting/voorbij de 200.000
*mijlen dan*
Zegt me niet zo heel veel.
Technisch is deze auto toch MIN.
In hoofdletters inderdaad.
Maar dat kon ook niet anders gezien de prijs.
OF een harde auto (moet nog blijken...eerste indruk goed in ieder geval)
OF een strakke carosserie.
OF technisch minder.
Er is altijd wel 'wat' mee in mijn optiek, of je betaald gewoon meer.
- Ten tijde van proefrit (net voordat auto brug op zou)....lekkerij....radiator lek....Nou ja laat me niet voor 1 gaat vangen.
Eruit gehaald (terwijl ik a/h overschrijven was), en laten solderen. Kon ik 'm in ieder geval terug rijden als 't ging lukken (is gelukt)
Aangetroffen/opgemerkt/aangemerkt tijdens terugrijden na aanschaf. Ritje van zo'n 200km.
- Nog niet 10 km op de snelweg...rechter ruiterwisserblad viel viel er af. (bleef gelukking hangen, maar toch de ruitewissers maar uit gezet). Ging net aan in de regen ;-)
- Heb nog niet eerder gereden met zulke kromme schijven...allemachtig.
- Banden leken/bleken ook te lang hebben stilgestaan op 1 plek. Hobbelen.
- Gevoel dat de hele achteras heen en weer ging.
- 1 of meerdere kleppen raltelen er vrolijk op los.
- Enkele of alle vacuumleidingen doorgescheurd. Auto leek weinig vermogen te hebben (of filter(s))
- Stagionair draait hij een ruime 1500 toeren.
- Koud start = uitvallen (of klein beetje gas geven..dat lost het weer op natuurlijk)
- Hele onderstel woebeliewoebelie...rammeltjes/kraakjes/piepjes
- Oliedrukmeter staat helemaal naar rechts (ook zonder contact)
- Airco niet werkzaam
- Cruise control niet werkzaam
Nou ja en nog een hele waslijst met technische dingetjes.
Wat de mensenlijst betreft.
Mijn eerst prioriteit is het laten spuiten en anti roest behandeling.
Kleurstelling ipv zwart, zwart metalic.
Heb al een stabi-set beschikbaar voor voor- en achtertrein, en verstelbare panhard stang.
PU set voor hele trein staat zo goed als in bestelling.
PU set moet er onder zitten voor spuiten & anti roest behandeling.
Het technische deel komt daarna wel.
Zal toch met name stukje bij beetje dingen vervangen zijn/worden.
Exacte wensenlijstje (onderdelen), zal ik binnenkort eens langzaam aan intypen.
grtz. Martin
Ben nu niet meer 'daar waar de auto staat' .
Weet eigenlijk niet hoeveel km er op de teller staat.
Dacht zo rond/richting/voorbij de 200.000
*mijlen dan*
Zegt me niet zo heel veel.
Technisch is deze auto toch MIN.
In hoofdletters inderdaad.
Maar dat kon ook niet anders gezien de prijs.
OF een harde auto (moet nog blijken...eerste indruk goed in ieder geval)
OF een strakke carosserie.
OF technisch minder.
Er is altijd wel 'wat' mee in mijn optiek, of je betaald gewoon meer.
- Ten tijde van proefrit (net voordat auto brug op zou)....lekkerij....radiator lek....Nou ja laat me niet voor 1 gaat vangen.
Eruit gehaald (terwijl ik a/h overschrijven was), en laten solderen. Kon ik 'm in ieder geval terug rijden als 't ging lukken (is gelukt)
Aangetroffen/opgemerkt/aangemerkt tijdens terugrijden na aanschaf. Ritje van zo'n 200km.
- Nog niet 10 km op de snelweg...rechter ruiterwisserblad viel viel er af. (bleef gelukking hangen, maar toch de ruitewissers maar uit gezet). Ging net aan in de regen ;-)
- Heb nog niet eerder gereden met zulke kromme schijven...allemachtig.
- Banden leken/bleken ook te lang hebben stilgestaan op 1 plek. Hobbelen.
- Gevoel dat de hele achteras heen en weer ging.
- 1 of meerdere kleppen raltelen er vrolijk op los.
- Enkele of alle vacuumleidingen doorgescheurd. Auto leek weinig vermogen te hebben (of filter(s))
- Stagionair draait hij een ruime 1500 toeren.
- Koud start = uitvallen (of klein beetje gas geven..dat lost het weer op natuurlijk)
- Hele onderstel woebeliewoebelie...rammeltjes/kraakjes/piepjes
- Oliedrukmeter staat helemaal naar rechts (ook zonder contact)
- Airco niet werkzaam
- Cruise control niet werkzaam
Nou ja en nog een hele waslijst met technische dingetjes.
Wat de mensenlijst betreft.
Mijn eerst prioriteit is het laten spuiten en anti roest behandeling.
Kleurstelling ipv zwart, zwart metalic.
Heb al een stabi-set beschikbaar voor voor- en achtertrein, en verstelbare panhard stang.
PU set voor hele trein staat zo goed als in bestelling.
PU set moet er onder zitten voor spuiten & anti roest behandeling.
Het technische deel komt daarna wel.
Zal toch met name stukje bij beetje dingen vervangen zijn/worden.
Exacte wensenlijstje (onderdelen), zal ik binnenkort eens langzaam aan intypen.
grtz. Martin