19 October 2010, 11:44
ok, dat maakt het meteen weer makkelijker..! En diekan er, afgezien van lengtes, zo onder? Wat zijn de bevindingen van de nieuwe assen? Kruisstukken is iig altijd een probleem geweest...
wat overigens eea wel "verergerd" heeft is de overstap naar PU, alles is directer maar daardoor ook minder toegevelijk, voordeel van een niet draaiende achteras is de directheid bij remmen en optrekken (alhoewel het verplaatsen van de reactiearm-aansluitingen op de achteras van voor naar boven á la 2 serie zeker ook een verbetering zullen zijn, ook met standaard materiaal..). Maar dat "niet draaien" van de as betekent dat ie alles aan aandrijving teruggeeft.. en dat kan lekker bonken.. af en toe net een vrachtauto in een te hoge versnelling..
wat overigens eea wel "verergerd" heeft is de overstap naar PU, alles is directer maar daardoor ook minder toegevelijk, voordeel van een niet draaiende achteras is de directheid bij remmen en optrekken (alhoewel het verplaatsen van de reactiearm-aansluitingen op de achteras van voor naar boven á la 2 serie zeker ook een verbetering zullen zijn, ook met standaard materiaal..). Maar dat "niet draaien" van de as betekent dat ie alles aan aandrijving teruggeeft.. en dat kan lekker bonken.. af en toe net een vrachtauto in een te hoge versnelling..