15 October 2010, 14:37
Het bovenstuk is de bovenste helft vd verdeleras. De as bestaat dus uit twee helften, bovenste helft zit met een kleine circlip vast op de onderste.
Maar ik had het verkeerd onthouden. De gewichtjes zitten aan de onderste helft, en trekken via de veertjes de bovenste helft opzij.
De onderste helft kan er ook uit, dan moet je de pen aan de voet vd as (gaat door de aandrijvingsnok) eruit halen.
Ik denk eigenlijk dat de veertjes het hoofdbestanddeel zijn vd centrifugaalvervroeging. Dat is wat mensen veranderen als ze de curve willen wijzigen. Nu nog de onderdeelno. vinden en een leverancier.
Maar ik had het verkeerd onthouden. De gewichtjes zitten aan de onderste helft, en trekken via de veertjes de bovenste helft opzij.
De onderste helft kan er ook uit, dan moet je de pen aan de voet vd as (gaat door de aandrijvingsnok) eruit halen.
Ik denk eigenlijk dat de veertjes het hoofdbestanddeel zijn vd centrifugaalvervroeging. Dat is wat mensen veranderen als ze de curve willen wijzigen. Nu nog de onderdeelno. vinden en een leverancier.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969