15 October 2010, 14:23
mooie beschrijving!
ok, maar nu nog de B verdeler vinden, er zijn heel veel A's verkocht, B's in NL veel minder..
wellicht zit het verschil um juist in de veertjes?!
met bovenstuk bedoel je het huisje? da's jammer want die is in de huidige verzaagd, maar er zitten meen ik slechts 2 schroefjes in de wand die het "interieur" vast houden.. maar dat kan natuurlijk worden over gezet van een B naar een A..
waarschijnlijk heb ik eea zelf veroorzaakt, in den beginne was het nodig om regelmatig de peilstok er uit te trekken, en dan liet ik daarmee enkele druppels in het smeerpotje lopen, maar sinds er electronica in zit kan ik me niet herinneren wanneer de verdeelkap er voor het laatst af is geweest, ja vorig jr zomer toen ik deze motor heb overgebouwd, maar geen slijtage of corrosie te zien.. maar dus ook geen smeeractie want het blok gebruikt niks.. en dus niet checken..
ok, maar nu nog de B verdeler vinden, er zijn heel veel A's verkocht, B's in NL veel minder..
wellicht zit het verschil um juist in de veertjes?!
met bovenstuk bedoel je het huisje? da's jammer want die is in de huidige verzaagd, maar er zitten meen ik slechts 2 schroefjes in de wand die het "interieur" vast houden.. maar dat kan natuurlijk worden over gezet van een B naar een A..
waarschijnlijk heb ik eea zelf veroorzaakt, in den beginne was het nodig om regelmatig de peilstok er uit te trekken, en dan liet ik daarmee enkele druppels in het smeerpotje lopen, maar sinds er electronica in zit kan ik me niet herinneren wanneer de verdeelkap er voor het laatst af is geweest, ja vorig jr zomer toen ik deze motor heb overgebouwd, maar geen slijtage of corrosie te zien.. maar dus ook geen smeeractie want het blok gebruikt niks.. en dus niet checken..