Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
Scandflex bi-metal ??? geen doorkomen aan iig.
DopdeDouwer schreef:Scandflex bi-metal ??? geen doorkomen aan iig.

ik heb geen andere, en het was niet eens een nieuwe, maarruh, ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ff boos worden (vooraf.. Wink)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Wow, netjes hoor!
Is wel meer eer van je werk dan voor 100 euro een grille met verstralers kopen op marktplaats http://link.marktplaats.nl/376009905
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
s9606564 schreef:Wow, netjes hoor!
Is wel meer eer van je werk dan voor 100 euro een grille met verstralers kopen op marktplaats http://link.marktplaats.nl/376009905

Ik kocht via Marktplaats onlangs een radio van De Vries en die was dus kaduuk. Garantie? ho maar... Sad
thx.. maarruh, toeval hoor, let maar eens op wanneer je de volgende tegenkomt. En dan is dit nog de 2e grill.. Wilpac had een nette 1e versie te koop, zonder bijbehoren. Mijn lampen waren nieuw (uit de oude doos..) 35 euri, 25 euri materiaal en wat zet en laswerk zonder bon.. toch wel wat uurtjes werk in gestopt, en dan is het een "variatie op een thema" zeg maar..
Jambon schreef:

ik heb geen andere, en het was niet eens een nieuwe, maarruh, ik zeg niet dat het makkelijk gaat, ff boos worden (vooraf.. Wink)
Ok, van het weekend de ouderwetse beugel van ons pa lenen, die heeft van zichzelf wat gewicht. Ik heb zon nieuwerwetse. "De zaag moet het werk doen" zeggen ze dan...

Je benodigdheden voor de grille zien er goed uit.
DopdeDouwer schreef:
Jambon schreef:

Ok, van het weekend de ouderwetse beugel van ons pa lenen, die heeft van zichzelf wat gewicht. Ik heb zon nieuwerwetse. "De zaag moet het werk doen" zeggen ze dan...

Je benodigdheden voor de grille zien er goed uit.

wat eventueel helpt is 2 zaagblaadjes tegelijk, heb je wat meer ruimte om "zaagsel" af te voeren, maar het is een beetje zwoegen door het lubbel..

het komt aardig uit de verf, jammer dat je er niets van ziet.. Ik heb ooit een plexiglas motorkap gezien op een Austin 1300, dan hebbie nog wat aan je gezwoeg..

Ik kocht via Marktplaats onlangs een radio van De Vries en die was dus kaduuk. Garantie? ho maar... Sad
[/quote]

ja das l*llig, maar vindt het wel een risico om audio zo aan te schaffen, liever wachten tot er iets in de buurt opduikt een ff luisteren..
Jambon schreef:ja das l*llig, maar vindt het wel een risico om audio zo aan te schaffen, liever wachten tot er iets in de buurt opduikt een ff luisteren..

Misschien ben ik naief maar ik had eigenlijk verwacht dat iemand die een bedrijf heeft zijn best doet om tevreden (= terugkerende) klanten te hebben, vooral als iemand voor het eerst wat bij je koopt.
Marktplaats functioneert op vertrouwen dus zo gek vind ik het niet. Ik koop zo vaak wat en dat gaat bijna altijd goed. Toevallig met een autoradio ben ik ook genept. http://www.vijfcilinder.nl bood een Philips uit 1980 aan. Leuk, helemaal in stijl. Bij aankomst een dood ding. "Toen we hem demonteerden deed hij het nog" en verder niets. Sneu.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe banden merk Camac volvo142 11 15.006 30 May 2013, 10:37
Laatste bericht: Jambon
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 9.117 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd
  wat nieuwe olie allemaal kan doen... patrick2wd 33 28.110 7 November 2011, 17:07
Laatste bericht: Boele
  aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 Bert145 56 32.821 5 July 2009, 20:28
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)