16 May 2010, 15:11
heb je het nu over de deurrubbers of de tochtrubbers?
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
|
16 May 2010, 15:44
Als de truc met het stellen van de deur niet werkt, komen er nieuwe deurrubbers in. Die tochtrubberts zijn dan nog steeds een welkome aanvulling denk ik.
Op de site van scandcar zijn geen verschillende types te zien, wel rubbers die je per meter kan kopen, lijkt me vreemd; hoe kan je de 90-graden boch dan maken? (sorry voor de topic kaping trouwens, anders kan er misschien een deurrubbertopic worden afgesplitst)
23 May 2010, 23:39
Ik heb afgelopen week in mijn 144 aan de bestuurders kant deurrubber en tochtstrip van een 245 bj 91 geplaatst.
Resultaat is echt behoorlijk. Zo goed zelfs dat ik nu alleen nog het windgeruis aan de bijrijders kant hoort. Is dus een klusje voor komende week!
24 May 2010, 00:03
en had jij van oorsprong massieve of holle rubbers ..?
vwb het verlijmen om 90graden hoek te verkrijgen, vandaag op de beurs in Ciney een rubbermeneer gesproken. Hij vertelden dat het met de juiste contactlijm te doen is, mits het ruim voldoende de tijd krijgt om te harden, hij verwacht ook geen probleem om aan rubber te komen, tegen waarschijnlijk lagere prijzen dan wanneer er Volvo op het zakje staat, Desnoods maakt ie het na van een voorbeeld, verkoopt het pm, de rest gaat op z'n kraam..
26 May 2010, 13:31
Ik had van oorsprong holle rubbers.
Schitterende volvo heb je overigens!!!
26 May 2010, 13:46
Je 144 zal wel een van de weinige Volvo's geweest zijn?
Aan je andere foto's te zien stond er echter genoeg moois om je kaak te verrekken ![]()
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412 1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412 1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
26 May 2010, 14:38
LeonW schreef:Ik had van oorsprong holle rubbers. Ok, ik dacht heel even een "enorme" vooruitgang van vol naar hol te zien, dan waren je rubber behoorlijk "ingezakt".. als ut maar werkt.. ![]() ZwerverRoodbaard schreef:Je 144 zal wel een van de weinige Volvo's geweest zijn? 4 binnen, 2 buiten inclusief de mijne ponteficaal voor de deur. BE is best wel Ford minded als ik op het aanbod af ga, en verder Frans en gewoon apart spul.. Was zelfs iemand vanaf de kust komen rijden in een "Tin Lizzie"..!! Vertrekken was een "probleempje", een file zoals ie er 50 jaar geleden uitzag... ![]() Toen ik wegreedt nog wat DS les gekregen, stond iemand met pech, achteraf bleek de linker remklauw vast, en zo niet bij te komen. Zitten tegen het diff gebouwd en hebben ook de handrem daar op zitten. Daar zit het hydroliekreservoir en accubak (excuseer, batterijhouder : ![]()
26 May 2010, 14:45
ah, de postman avec un paqette de France..
...zijn wel voor een 240 en dus zonder tochtruitjes, als ze niet netjes te monteren zijn wachten ze maar "even" tot er andere deuren in gaan... voor 16⬠per kant moet je niet moeilijk doen, alleen voor trouwens.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
nieuwe banden merk Camac | volvo142 | 11 | 14.291 |
30 May 2013, 10:37 Laatste bericht: Jambon |
|
van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... | patrick2wd | 11 | 8.957 |
29 October 2012, 13:42 Laatste bericht: patrick2wd |
|
wat nieuwe olie allemaal kan doen... | patrick2wd | 33 | 27.342 |
7 November 2011, 17:07 Laatste bericht: Boele |
|
aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 | Bert145 | 56 | 31.085 |
5 July 2009, 20:28 Laatste bericht: Marc1970 |