31 January 2010, 23:12
ah, die add ken ik, ik kom oorspronkelijk uit Delft dus dat moet goedkomen...

Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
|
31 January 2010, 23:12
ah, die add ken ik, ik kom oorspronkelijk uit Delft dus dat moet goedkomen...
![]()
2 February 2010, 13:45
Nou, net het te lassen inlaatspruitstuk bij de smid ge-dropped, ben benieuwd.
Schiet me te binnen, de oto heeft nu geen injectie dus moet r natuurlijk ook nog ens een retourleiding brandstofpomp en drukventiel komen... :-\
2 February 2010, 19:06
Heb je een injectietank nodig? Binnenkort heb ik die wel over. Ventiel ook.
2 February 2010, 21:30
Wat is er zo bijzonder aan een injectie tank?
Zelf zou ik een elec benzinepomp van een golf pakken oid. Kosten bijna niets. Retouraansluiting maken op je huidige tank is toch niet zo heel lastig. (als je weet wat een lekvrije tank kost kan je er best wat voor knutselen!)
Groeten, Boele
2 February 2010, 22:10
ik weet ook niet of het uberhaupt noodzakelijk is bij een huidige installatie, want dat wordt het uiteindelijk. Als je een elektrische pomp gebruikt op de carbs heb je dat ook niet, terwijl de pomp doorwerkt. Verder wordt er nu een fuelrail toegepast en op de S40 waar ik eea vanaf heb gehaald stopte daar de leiding, volgens mij niks terug.
2 February 2010, 22:59
S40 zal toch wel een retourleiding gehad hebben. Er zit toch ook een brandstofdrukregelaar op de rail? Je kunt de druk niet regelen als je niets terug laat lopen naar de tank.
760 | Groen | Snel
2 February 2010, 23:05
ik heb de rail, die loopt dood in een dopje, ongetwijfeld voor drukmeting. Ik verwacht dat de pompen vann nu een overdrukklep hebben. Zodra de druk te laag wordt door bv slijtage meld de computer dat. Heb je geen compu in de auto, dan monteer je een drukmetertje, en dat kan dus.
dit is de rail... http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...#msg111498 maar eerlijk gezegd, geen idee wat er is blijven zitten, maar, ik heb meen ik geen extra leiding losgemaakt...
3 February 2010, 23:37
embleemvraag, wil eigenlijk van die mistachterlamp af, maar ja , die gaatjes. Ik heb en OD embleem liggen, aan welke kant "hoort"ie op de "kontplaat" ? Verder misschien nog een "deluxe" of "grandluxe" als die er in dezelfde "gladde" stijl is.
En nog een paar "GT" embleems maken, vinden doe je ze toch niet en dan zou het zoiets kunnen worden... (bevestigd eigenlijk meteen de 1e vraag maar, is r ook een gladde grandluxe embleem of wellicht wordt dat "overkill" met de GT erbij...)
5 February 2010, 18:49
Beetje bewerken is 1, nu netjes namaken wordt lastig. De spatbordemblemen zal ik met een sticker vullen, de kleintjes wordt alu en dremelen...
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
nieuwe banden merk Camac | volvo142 | 11 | 15.006 |
30 May 2013, 10:37 Laatste bericht: Jambon |
|
van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... | patrick2wd | 11 | 9.117 |
29 October 2012, 13:42 Laatste bericht: patrick2wd |
|
wat nieuwe olie allemaal kan doen... | patrick2wd | 33 | 28.107 |
7 November 2011, 17:07 Laatste bericht: Boele |
|
aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 | Bert145 | 56 | 32.815 |
5 July 2009, 20:28 Laatste bericht: Marc1970 |