Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Volgens mij wilt iemand je inhalen
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 288
Topics: 10
Lid sinds: Jun 2009
Volgens mij staat ie achterop je auto(ambulance) en zie jij hem in de camera....
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
tadaa..... ( :'()
Kortom, gisteren om 0900 met de trein naar Limburg, half uurtje gelopen, half uur er over gedaan om te starten (verzopen, accu leeg, laden, wer verzopen, etc.) uiteindelijk via Martens voor de Volvo onderdelen in Deurne naar de snelweg. Daar in de varkensfile gaan staan. brandstofmeter niet goed dus tank leeg. Met de lepelwagen (zonder bestek overigens..) naar Geldrop (door de afzetting want tja, noodgeval..  ) daar benzine er in, (starten, verzuipen, accu leeg..) tot 1700 gewacht op de ANWB sleutelauto, kabel ertussen, starten lopen, half uur met de ANWB meneer koffie gedronken en geklept over LPG injectie, Mercedea, Manta's etc.. Half 8 thuis.
En zo waar, vanmorgen starten lopen (M****rf****r..!)
Vandaag een afspraak maken om de Strom(nt)berg goed af te stelle, (CO3-3,5 voor deze B20B), onsteking weer op tijd zetten, je durft bijna geen gas te geven met dat gepingel, tsjesus..!
Moet goedkomen, kan ik voorlopig ff rijden met het hok.
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Been there, done that. Maar als je alles stuk voor stuk goed aanpakt kom je dr wel. Zie het gewoon als aandacht vragen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
oh ja en nog ff de lekgereden winterband plakken....
En dan nog het toeval..... (nog meer?, jawel..) Stilvallen naast de praatpaal, ben lid van KNAC en heb dus de assistentie van ANWB (je moet alleen aan Truus uitleggen wat KNAC is..) Komt een wagen mijn kant op. Ff zitten op de vangrail en naar de file kijken (allemaal gefrustreerde vluchtstrookrijders die er niet langs kunnen  , ging trouwens bijna mis!! Op gegeven moment stopt er beneden een Renaultje combi met fotograaf om file te fotograferen. Ik zeg um (want de auto staat er op, "ik wil die foto ook wel" , "is goed, ennuh, ik heb toevallig vorige mnd m'n 142 met vastgelopen motor verkocht" Daar ff over geklept.
Daar is de ANWB meneer... "hè zegt de fotograaf, die heeft me vorige mnd naar huis gesleept..!" Dus dat was ook ouwe jongens kerststol... Affijn, de tuut op de lepels en naar ANWB Geldrop. Onderweg zegt de chauffeur, "vandeweek had ik zo'n oude Volvo bestel met panne" "Waar was dat?" "Veldhoven" "een Duett?" "jawel, zo eentje ja" "Toevallig Huke Basart uit Veldhoven?" "idd" etc. En daar komt dan mijn koppelinghuis weer vandaan...
je l*lt toch niet meer, alles draait om Volvo verdorie, zelfs onze keuken komt uit Zweden....!
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
TheSaint77 schreef:Been there, done that. Maar als je alles stuk voor stuk goed aanpakt kom je dr wel. Zie het gewoon als aandacht vragen. 
hou ens op zeg, hij mag al binnen slapen ook...
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
nog iemand een idee hoe je de deur open krijgt als de slotplaat naar binnen is geschoven, boel zit muurvast, bekleding is er dan toevallig nog vanaf.....
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
edit: volgens mij had je niets aan die oplossing, bovendien een te handige tip voor het dievengilde.
Volgens mij wel een lastig probleem, alle schoefjes en boutjes zitten in de deur opening. Misschien kan je wel het slot vanuit de deur los-slopen (schroefjes afslijpen etc.)? Maar dat wil je niet in eerste instantie.
Ik zou beginnen met het gaan zitten op de andere stoel dan de kant waar de deur klemt, en dan de deur (rustig) open trappen. Misschien dat de slotplaat weer naat buiten komt.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Ik zou beginnen met het gaan zitten op de andere stoel dan de kant waar de deur klemt, en dan de deur (rustig) open trappen. Misschien dat de slotplaat weer naat buiten komt.
doen we, tis de achterdeur dus geen acuut probleem
|