Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
Dat zijn idd wel mooie leidingen. Kunnen natuurlijk goed tegen de druk, en je hebt geen gevaar van doorslijten.
Ook optisch zien ze er mooi uit.
De originele leidingen zijn vaak wat kwetsbaar, niet? Bij mij wel iig.
Ik wilde er ook wel hebben, tot ik besloot een ander blok te zoeken.
Er zijn wel wat websites waar je slang en koppelingen kunt bestellen, maar of je dan juiste maten vindt ???
In ieder geval wel een nuttige upgrade!
760 | Groen | Snel
Berichten: 964
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
ziet er zeeeer goed uit, denk alleen dat ze mijn inspuitdruk niet weerstaan,ik zal moeten leven met die stugge stalen leidingen..........
@flip_21; Ik kan slangen en koppelingen in alle maten en soorten bestellen, daar maak ik me geen zorgen over. (als bedrijf heb je meestal net wat meer toegang tot zulk soort dingen, voor een particulier is het meestal een stuk lastiger).
en die originele k-jetleidingen zijn idd vaak erg kwetsbaar vandaar dat ik er aan zat te denken.
@240diesel; hoeveel inspuitdruk komt er bij jou op de leidingen te staan als ik vragen mag ?
Ik wil eerst eens bekijken hoeveel interesse er is, en of het dus zinvol is een aantal sets te maken.
Berichten: 964
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
uiteraard mag je dat vragen jelmar,
ik heb injectors met een openingsdruk van 165bar en dat is statisch gemeten.
in praktijk zal de de piekdruk dynamisch al gauw het dubbele bedragen.
mijn opm. was ook meer als geintje bedoelt,en m'n waardering uit te spreken voor de mooie leidingen die jij voorstelde.
(bijkomend feit is trouwens dat ook al kunnen de leidingen 1000 bar aan, de leiding-uitzetting tot inspuitvolume-verlies zal leiden>>lees vermogensverlies)
toch blijft het mooi spul......
Berichten: 974
Topics: 44
Lid sinds: Apr 2005
maak je ze dan zo dat ze precies passen op een originele b21et?
dan heb ik mischien wel intresse
Volvo S70R B5234T4 M59
Als ik een met B21ET uitgeruste testauto kan vinden, worden ze uiteraard helemaal op maat gemaakt!!
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
ik heb wellicht ook wel interesse, maar dat ligt wel aan de prijs (al is het maar een inschatting).
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
als er weinig tot geen interesse is, is het voor mij ook niet interessant om er tijd&moeite in te steken, laat ik het zo zeggen
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
zoals K-jet er op die motor uit ziet, dan wil ik het ook wel ;D
Dat is K-jet zoals het hoort!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni