24 November 2007, 13:50
Goeiedag mede Turbowner's,
Na wat geklooi met foto's(wat overigens niet lukt)wil ik me dan maar op deze manier voorstellen.
Ik ben niet zo'n computerheld,dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Onze eerste volvo was een rode 245 GLE (duits ingevoerd)van Thom de jong.
Na ong.6 jaar en 80.000 km verkocht (Fijne wagen)
Toen moest er een 945 sport edition komen van Van Amerongen.
Maar het 200-gevoel wil niet weg.
Ik had al een jaar of 4 stiekum de wens een goede en mooie turbo te hebben.
Na lang zoeken eindelijk raak,een advertentie op BLOCKET in de bouwvak.
De beste man gebeld,en van het een kwam het ander,kortom de koop is rond.
Met een vriend van mij de auto opgehaald uit Malmö,waar hij naartoe was gekomen.
Het is een KALE 245 /Blauw met./ R-sport bekleding (hoezen)/ en maar 54812 KM. incl volledige historie.
Ik wil nog oliedruk- en temp.meter en klokje in het dashboard bouwen,maar dit heeft geen haast.
Met vriendelijke groet
Erik ter Horst.
Na wat geklooi met foto's(wat overigens niet lukt)wil ik me dan maar op deze manier voorstellen.
Ik ben niet zo'n computerheld,dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Onze eerste volvo was een rode 245 GLE (duits ingevoerd)van Thom de jong.
Na ong.6 jaar en 80.000 km verkocht (Fijne wagen)
Toen moest er een 945 sport edition komen van Van Amerongen.
Maar het 200-gevoel wil niet weg.
Ik had al een jaar of 4 stiekum de wens een goede en mooie turbo te hebben.
Na lang zoeken eindelijk raak,een advertentie op BLOCKET in de bouwvak.
De beste man gebeld,en van het een kwam het ander,kortom de koop is rond.
Met een vriend van mij de auto opgehaald uit Malmö,waar hij naartoe was gekomen.
Het is een KALE 245 /Blauw met./ R-sport bekleding (hoezen)/ en maar 54812 KM. incl volledige historie.
Ik wil nog oliedruk- en temp.meter en klokje in het dashboard bouwen,maar dit heeft geen haast.
Met vriendelijke groet
Erik ter Horst.