23 October 2005, 20:11
juist, kijk dat dacht ik dus ook. Ik heb dus een 940 inlaatspruitstuk nodig met bijbehorende injectoren nodig.
En qua motormanagement, is dat megasquirt niet gewoon de hele vervanging van het K-jettronic en HEB ik daarmee niet direct gewoon een eigen motormanagement gecre?ert? Als je zoekt op Google naar B21ET en megasquirt krijg je wel degelijk voorbeelden van gasten die dat al hanteren met veel succes. Ik moet die website nog even goed doorspitten maar kijk maar vast mee: http://www.megasquirt.info/
En qua motormanagement, is dat megasquirt niet gewoon de hele vervanging van het K-jettronic en HEB ik daarmee niet direct gewoon een eigen motormanagement gecre?ert? Als je zoekt op Google naar B21ET en megasquirt krijg je wel degelijk voorbeelden van gasten die dat al hanteren met veel succes. Ik moet die website nog even goed doorspitten maar kijk maar vast mee: http://www.megasquirt.info/
Citaat:[size=18px]What is MegaSquirt?[/size]
A. MegaSquirt is intended as an educational project for those who want to learn about electronic fuel injection. It is an experimental Do-It-Yourself programmable electronic fuel injection controller that you build yourself. MegaSquirt will work on virtually any liquid fueled spark-ignition engine. Note that MegaSquirt is the controller only, you will have to gather the remaining fuel system parts yourself (from 1 to 16 injectors, sensors, fuel rails, fuel pump, etc.).
Experimental means that YOU are responsible for sorting out some details of your fuel injection that are specific to your application. Do-it-yourself means that you save money by assembling it yourself with a few basic tools and comprehensive instructions.
MegaSquirt will provide fuel control on one to 16 or more injectors, of high or low impedance, and for any number of cylinders, even three and five cylinder engines and odd-fire engines
![[Afbeelding: system.gif]](http://www.megasquirt.info/system.gif)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"