Topics: 21
Sinds 1 januari is het mogelijk om een 14 daags kenteken aan te vragen. Er staat een artikel hierover in de AM Klassiek.
http://transito.rdw.nl/nl/transitokenteken/
Hier mee kun je door veel europese landen reizen.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 35
Super, daarmee wordt toch veel van de bestaande onduidelijkheden en de vaak gedwongen toevlucht tot de illegaliteit bij invoer van een auto opgelost.
En dit is voor mij ook wel interessant, geloof ik:
Citaat:Kan op de naam van een buitenlandse persoon geregistreerd worden
Als ik het goed begrijp kan ik als Belg dan ook een dergelijke plaat aanvragen als ik een Nederlandse auto in België wil importeren?
Topics: 21
Rubicon schreef:Als ik het goed begrijp kan ik als Belg dan ook een dergelijke plaat aanvragen als ik een Nederlandse auto in België wil importeren?
Ja, volgens mij is dat mogelijk.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Fijn ;D
Goed dat jullie Nederlanders actie hebben ondernomen, want België vertoeft op dat vlak nog altijd in de illegaliteit
Topics: 43
Ja, die Belgen. Laurent en Filip hebben ook al moeite met de regels. Vooral Laurent dan. Ik stel voor om de pre-1830 grenzen van Nederland weer te herstellen. ;D
Volvo 740 tic '84.
Harry schreef:Ja, die Belgen. Laurent en Filip hebben ook al moeite met de regels. Vooral Laurent dan. Ik stel voor om de pre-1830 grenzen van Nederland weer te herstellen. ;D
Ah wat, er valt tenminste wel wat te beleven in ons landje

Mij niet gelaten, van die grenzen hoor, maakt het me nog makkelijker Nederlandse Volvo's naar het zuiden te halen
Topics: 6
eindelijk iemand die eens naar autovriendelijk duitsland heeft gekeken.. in duitsland is dit 14 dagen kenteken er al zo lang als ik auto's importeer uit duitsland... werkt perfect........
Volvo 244 2.1 GL 1979