Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koeling
Helemaal juist. Ik merkte op tegen mijn zwager dat ik wel erg vaak mazzel had met storing zoeken omdat ik meestal meteen de fout tegenkom.

Hij: Nope.. Je weet waar je naar moet zoeken en meestal zal je dan beginen bij het deel dat kapot is.... Analytisch denken dus..

Ehh.. Ja...

Maar.. Door de bank genomen blijft een thermostaat open hangen als deze kapot gaat en zal de motor dan te koud blijven.

Een lekstroom in de ABS... Hou ons op de hoogte ? Ik ben weinig thuis in de ABS systemen...
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
.......en ook vandaag, met wat pittigere buitentemperaturen blijft de wijzer stok stijf netjes staan net onder de helft, met 90 km/h, met 140 km/h, met airco aan, allemaal geen probleem tot nu toe Smile ...........

groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Nou ik ben in ieder geval toe aan een nieuwe radiator. De mijne mist op een kwart van het oppervlak de metalen zigzag tussen de buisjes.... (Mag misschien ook wel met 595000 km achter de kiezen maar het blijft prettiger als je niet hoeft te investeren :lol: )

Ook was er de verdenking (door groene uitslag) dat er een miniem lekje in zit. Beide wordt dan in ÃÂÃÂn keer opgelost.

Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
met een oudere wagen kun je dat 'niet investeren' wel vergeten. Maarja, met een nieuwe heb je weer 'afschrijving' Sad En dat is meer dan wat je nu investeert denk ik. Dus rij je leuk, goedkoop, en veilig met je oudere volvo!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  koeling verbeteren brun-c 16 11.282 13 August 2015, 11:48
Laatste bericht: brun-c
  koeling soms te goed ??? Jeroen V 7 4.254 12 April 2011, 16:19
Laatste bericht: 345GLS
  Ventilator koeling en tunnel manuel60 3 2.456 25 March 2010, 21:10
Laatste bericht: Marc1970
  koeling import 240 8 4.521 27 October 2007, 18:12
Laatste bericht: PP!
  Koeling B21A De Kater 13 7.007 21 November 2005, 17:21
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)