11 June 2014, 08:06
had recent een B230 blok (wat lopend uit een auto is verwijderd) afgemonteerd met automaat.
Alles netjes overgezet met vliegwiel/koppelomvormer.
Maar bij montage van de koppelomvormer blijkt het blok op een punt vast te slaan. Net alsof er ergens een stuk ijzer in de weg zit.
Het is echt op een punt. We kunnen soepel links en rechtsom maar het 4e boutje voor de koppelomvormer kunnen we net niet monteren.
Vliegwiel is los.
Is er iets in het blok wat dit kan veroorzaken? Iemand een eenvoudige check alvorens ik alles opengooi?
Alles netjes overgezet met vliegwiel/koppelomvormer.
Maar bij montage van de koppelomvormer blijkt het blok op een punt vast te slaan. Net alsof er ergens een stuk ijzer in de weg zit.
Het is echt op een punt. We kunnen soepel links en rechtsom maar het 4e boutje voor de koppelomvormer kunnen we net niet monteren.
Vliegwiel is los.
Is er iets in het blok wat dit kan veroorzaken? Iemand een eenvoudige check alvorens ik alles opengooi?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..