De ankerplaten aan de voorzijde van mijn 240 uit 1993 zijn behoorlijk weggeroest. Nu wil ik deze vervangen. Heb ik hier nog speciaal gereedschap voor nodig? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Er zit geen ABS op ofzo.
9 February 2014, 16:48 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 February 2014, 17:00 door Jambon.)
DanielR schreef:Hoe zien die huisjes eruit en waar kan ik die nieuw kopen? Ook die huisjes zijn zo los te schroeven?
zitten onder dezelfde boutjes vast als de stofplaten, beschikbaarheid is verschillend per leverancier is me gebleken, achteraf kon de dealer ze met enkele dagen levertijd voor nagenoeg dezelfde prijs leveren..
Jambon schreef:zitten onder dezelfde boutjes vast als de stofplaten, beschikbaarheid is verschillend per leverancier is me gebleken, achteraf kon de dealer ze met enkele dagen levertijd voor nagenoeg dezelfde prijs leveren..
Dopski schreef:Mooi plaatje.
Zijn die plaatjes altijd nodig? Sommige veerpoten hebben ze niet. (heb daar stom genoeg geen foto van gemaakt bij t omwisselen).
pff.. ik kwam ze tegen op Patrick's otoo.. dwz, wat daar van over was.. toen kwamen we er achter dat die dingen niet in China worden nagemaakt, en dus niet iedereen ze levert.. Gezien de tijdsdruk hebben we ervoor gekozen om ze verder weg op te halen, anders kon de dealer ze in 3 dagen leveren voor nagenoeg hetzelfde..