Topics: 54
NiKondoo schreef:Ik heb er geen ervaring mee maar op het oog lijkt zoiets mij sterker
http://www.showoffimports.nl/product.php...ctid=33152
Ja als je Dakar gaat rijden zou ik zo'n 'tuinhek' misschien ook overwegen.
Groeten van Frans
Topics: 40
Vind die brace van showoffimports wel gaaf, alleen houd ik niet zo van dat witte..
Maar 80 euro duurder dan IPD spullen, dan heb ik toch liever IPD..
maar ik zal eens op internet zoeken of ik er meer over kan vinden..
Ben ook bezig met een houten nardi stuur (35cm) voor in de volvo. ik wil een iets kleiner stuur dan standaard aangezien ik met mijn 1,95 met mijn knieen tegen het stuur kom..
Heb de 850 stoelen al helemaal verlaagd, maar kom nog wat te kort..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 49
Estoque schreef:en heeft het zin om de draagarmen aan de onderkant door/dicht te lassen? of doet dit niet heel veel qua sterkte?
Ik meen me te herinneren dat je niet aan draagarmen mag lassen. Een rotte arm mag je niet repareren dmv laswerk, dus verstevigen m.i. ook niet.
Anyone correct me if i'm wrong...
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 52
Als je et netjes last en weer mooi zwart schildert is er geen keurmeester die et verschil ziet
Bij opel kadettjes doen ze er nooit moeilijk over. Bij een GT/E zijn de draagarmen doorgelast en veel mensen doen dat ook bij de 2.0 en 1.2 draagarmen..
Topics: 9
Ik zou ze niet doorlassen. Het verschil tussen wel of niet zul jij met het rijden hoogstwaarschijnlijk niet merken. Helaas is bij het doorlassen de constructie te sterk waardoor de arm geen flex meer heeft, en de ophanging krom kan trekken mocht je een keer een stoeprand te hard raken. Ik zou het niet doen (is mij destijds ook afgeraden).
Ik heb mijn PU besteld via Ebay, er is genoeg te vinden. Ik zou wel via Engeland bestellen en niet via Amerika, want via de US komt er geheid de douane bij kijken. Spherical bushings van Kaplhenke in de achteras, het kost wat maar schijnt wel superieur te zijn aan PU. Ik heb wel alles PU, maar dat komt de grip ook niet altijd ten goede zegt men. Ik laat het lekker zo zitten, ik zie wel als het niet bevalt. Zoek even op turbobricks, om te kijken wat je nou wel en niet in PU uit moet voeren (user "blkaplan" van Kaplhenke weet er meer over, zoekt wat hendiger).
Dank u dennis, heerlijk om als nieuwkomer in de volvo-wereld dit soort kennisbronnen aan te boren

..
Die GT-braces en Underbraces gaan er zeker komen, vind het voor 140 euro zeker upgrades om niet toe te passen.
Tevens wil ik een leuk setje velgen scoren.. iemand suggesties.. wel 17" (niet groter ivm comfort en niet kleiner ivm remmen voor)
Topics: 38
Mocht je wat geld willen besparen; volgens mij bood volvo240glt die braces voor 20 of 25 euro aan.
Arjan. schreef:Mocht je wat geld willen besparen; volgens mij bood volvo240glt die braces voor 20 of 25 euro aan.
zou zeer gaaf zijn.
is daar ergens een topic over?
Topics: 38
8 January 2014, 21:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 January 2014, 21:48 door Arjan..)
Ergens in het Te koop-deel. Anders gewoon even PM-en.
Edit:
Klik