1 January 2013, 17:57
Zit er niet ergens een scheur in de vacuumslangen?
244 overleden.. Maar toch maar een reanimatie?
|
1 January 2013, 17:57
Zit er niet ergens een scheur in de vacuumslangen?
1 January 2013, 21:12
Wat bedoel je met vacuum slangen?
Wel iets dat ik nog niet heb gecontroleerd....
1 January 2013, 21:56
Ik stalk de gemeenschap behoorlijk met mijn 244 problemen, maar tegelijkertijd wel amusant, toch?
Zoals eerder vermeld is mijn wagen niet goed op gas te krijgen. Alle inspanningen en adviezen ten spijt. Hij rijdt beter op benzine, hoewel de carburateur is overleden. Vervangen of reviseren dus. Maar de worden niet meer nieuw verkocht of veel te duur, of revisie lukt niet zelf (naald ingesleten) Een 2e hands kopen is een optie, als ik kan vertrouwen op een goed werkend exemplaar. Maar er wordt weinig tot niets te koop aangeboden. Heeft iemand een suggestie? Wimme
1 January 2013, 22:47
Ik bedoel al de zwarte slangen tussen kleppendeksel, carburateur, motorbeluchting en luchtfilter.
2 January 2013, 00:14
Wimme schreef:Ik stalk de gemeenschap behoorlijk met mijn 244 problemen, maar tegelijkertijd wel amusant, toch? Er zijn al behoorlijk wat tips gegeven en heb je al het een en ander gedaan. Volgens mij was door de bomen het bos niet meer te zien. Om te voorkomen dat je dubbele of verkeerde tips krijgt heb ik al je posts over het slecht lopen van de motor in je 1 topic verzameld. suc6
2 January 2013, 00:27
Marc1970 schreef:Eigenlijk zou je bij alle grillige problemen op zoek moeten naar elektrische oorzaken. Controleer de vonk eens op zo'n instortmoment. Beetje geel is niet genoeg, moet echt een blauwe knal zijn Wimme schreef:Moet ik inderdaad ook naar kijken. Heb echter wel elektronische ontsteking. Is daar van bekend dat het kan falen of onregelmatig lopen?Heb je de ontsteking al gecheckt en op orde? Een warme bobine gaat minder presteren, een opgewarmde verdelerkap kan een scheur hebben die dan pas lekt, op LPG is de ontsteking wat kritischer dan op benzine. Zit er nu voldoende koelvloeistof in? Zitten de slangen goed aangesloten aan de verdamper? Heb je het membraan van de carburateur gecontroleerd?
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|