Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
Je hebt die plaatjes van de oude kogels en rubbers frox wel gezien denk ik, daarmee is hij een paar maanden geleden gewoon door de APK gekomen. Waarschijnlijk kan je de speling vrij lastig meten als APK-man.

Daarnaast is er behoorlijk wat speling toegestaan, zie ook diverse berichtjes hier en daar van marc.

Denk dat je daar morgen geen last van hebt.
denk ut ook niet, maar het idee dat ie uit de kom schiet bij 140 is minder, heb het ooit gezien op een kruising, slordig, wiel plat en de auto ligt letterlijk op straat.. :o heel de zooi aan gort..

overigens, men neme een koevoet, plaatse die aan de binnenzijde velg, drukke de ronde kant omhoog tegen de onderste draagarm, als de kogel slecht is til je um zo op..!

..en er zit een harde tik in, niet interessant.. als ze zelf niet op het idee komen zeg ik het wel, stuk=stuk.. (laat ik er meteen van die verstevigingen oplassen zoals Frox gedaan heeft..)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Jambon schreef:" zoals Frox gedaan heeft.."
Volgens mij kan jij het beter Wink
Jambon schreef:denk ut ook niet, maar het idee dat ie uit de kom schiet bij 140 is minder, heb het ooit gezien op een kruising, slordig, wiel plat en de auto ligt letterlijk op straat.. :o heel de zooi aan gort..

overigens, men neme een koevoet, plaatse die aan de binnenzijde velg, drukke de ronde kant omhoog tegen de onderste draagarm, als de kogel slecht is til je um zo op..!

..en er zit een harde tik in, niet interessant.. als ze zelf niet op het idee komen zeg ik het wel, stuk=stuk.. (laat ik er meteen van die verstevigingen oplassen zoals Frox gedaan heeft..)

Volgend weekend moet ik ze er eindelijk onder hebben. Dan breng ik die van jou meteen langs. Dan zou je zelfs die kunnen nemen want die kogels zijn zowiezo spelingvrij en zaten ook nog strak op hun plek. Daar moest wel een nieuw hoesje op..
verrek da's waar, die heb ik nog niet.. hmmm maar, zondag ben ik als het goed is in DH, kan ik ze ophalen als je zover bent..
Zondag aanstaande gaat me niet lukken... kán wel maar optimaal is het niet, dan kan ik pas vanaf 13:00 ofzo
Het weekend erna ben ik de zaterdag er ook niet. De zondag erna bedoelde ik de 2e Sad

frox schreef:Zondag aanstaande gaat me niet lukken... kán wel maar optimaal is het niet, dan kan ik pas vanaf 13:00 ofzo
Het weekend erna ben ik de zaterdag er ook niet. De zondag erna bedoelde ik de 2e Sad
..geeft niet, alles is in orde bevonden qua vlag ende wimpel..
Beter. Die van mij komt in september aan de beurt. Laat 'm denk ik in augustus al keuren. Wie weet komt 'ie d'r met de veerpoten die er nu onder zitten gewoon door.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
als je maar niet vergeet dat ze plaatselijk dun zijn..!
Gefeliciteerd met de APK! nog op of aanmerkingen van de keurmeester?

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe banden merk Camac volvo142 11 15.006 30 May 2013, 10:37
Laatste bericht: Jambon
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 9.117 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd
  wat nieuwe olie allemaal kan doen... patrick2wd 33 28.107 7 November 2011, 17:07
Laatste bericht: Boele
  aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 Bert145 56 32.815 5 July 2009, 20:28
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)